gronstacity -

Det blev skapligt...

PUBLICERAT ♥2010-04-16 @ 15:11:42
väder till slut =)
I morse & på förmiddan när vi var ute så var det lite kyligt, men när vi gick ut igen vid 13 tiden så sken solen & det var lite varmare i luften, men huga vad det blåser ute...

Vi kom in för en liten stund sen & då gick Raven & la sig & somnade genast!! Det tar på, att busa järnet med brorsan & utforska allt + att smita utanför inhängnaden & kolla läget, hi,hi, ;) Friska luften gör ju sitt till också, jag blir bra trött jag med av all utevistelse =)

Bus, bus, BUS =)


Gnaga bort bark på träd är skojjigt, hi,hi, ;) Jag tycker att dom ser såå söta ut ♥


Nu ska jag passa på att grejja lite medans dom sover =)

Kram ♥

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0