gronstacity -

Har sovit BRA =)

PUBLICERAT ♥2010-04-14 @ 07:44:25
Raven somnade vid 22.30 & vaknade 5.45 i morse av väckarklockan... Vi gick ut & han gjorde ifrån sig ganska så på en gång, DUKTIG =) Ingen olycka inne... ÄN ;)

Idag ska vi träna att åka lite bil, bak i bagaget, men han får ha med sig storebrorsan så här första gången =)

Raven är en riktig tuffing... När han & Dahnino busar så hoppar & biter han på Dahnino, fastän Dahnino "säger till" honom så ger han sig inte... det slutar med att Dahnino går därifrån!! Snacka om tuffing, jag menar, ge sig på en som är som en jätte jämfört med honom själv... Dahnino skulle ju kunna svälja honom, liksom, ha,ha, ;D

Efter vi har varit ut på morgonen & kommer in så är det...

FULLT ÖS...


MEDVETSLÖS ;D


Kram ♥

koMMenTarer
Postat av: Silvana

GoMorron Pernilla. Tack för Kramen och din kommentar<3 Vilka fina bilder du lagt upp på dina fyrfota vänner. Hur gammal är Raven nu? Vad skönt att det går så bra mellan Dahnino och Raven. Det är nog det som jag tänker på mest, hur Wilma ska reagera, när "lillasyster" nafsar med sina vassa tänder. Men det ska gå bra, får plugga lite om att få ett "syskon". Kanske har du några bra tips? Känner mig som en färsking på valp, det är ju nästan 8 år sen nu! Önskar dig en härlig dag Pernilla, det ska jag ha // <3 KRAM <3

2010-04-14 @ 07:57:08
URL: http://emmy-lie.bloggplatsen.se
Postat av: Nillah

Svar till Silvana: Jag har väl inte direkt några tips... Men man ska väl inte lägga sig i allt för mycket när dom stimmar på, man märker ju om det går överstyr liksom & då får man gå in & bryta, tex ropa på den större hunden & tex ta in den i ett annat rum, så den får vara i fred en stund, det kan ju vara jobbigt om valpen är på hela tiden & inte ger sig, kompostgaller är bra ;) Jag känner mig som en färsking jag med fast det bara är (snart) 3 år sen vi fick hem Dahnino =) Man glömmer fort...

Kram ♥

2010-04-14 @ 10:51:34
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0