gronstacity -

Idag har det...

PUBLICERAT ♥2010-04-11 @ 21:38:06
varit ett ljuvligt väder, sol hela dan =)
Vi har varit ute hela dan, bara varit in då Raven skulle äta!!

På kursen gick det bara bra, Dahnino var lika flamsig som vanligt, hi,hi, ;) Det blir många skratt när han är med, men han har ett sånt härligt sätt att jobba på!! Man ser på hela han vad skoj han tycker att det är att jobba =)

Imorgon är det skola för barnen igen... Påsklovet det bara försvann det, som vanligt med lov...
Nu har dom sommarlovet att se fram emot =)

Det blir mycke kort knäppta nu =)
Jag ser till att spara dom genast på skiva, när jag har laddat ur kameran!! Jag har förlorat MYCKE kort p.g.a att man har tänkt att: Jag gör det sen... Sen har man stått där när datorn har pajjat & det har det gjort för mig några gånger... Men man lär sig ju utav sina misstag!!

Gräva i snön är skojjigt =)


Sötingarna ♥♥


Här håller Raven på att "obducera" Lambi, hi,hi, ;)


Här kommer han med en del av innehållet & Storebrorsan i bakgrunden är ju inte sen att hjälpa till, hi,hi, ;D




Raven vill gärna följa efter Dahnino & kolla vad han gör!! Sötproppar ♥♥


Kram ♥


koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0