gronstacity -

Dagen började redan...

PUBLICERAT ♥2010-04-09 @ 17:45:39
Kl 6 i morse för mig, det tar ju lite tid att hinna vakna till & kl 6.30 väckte jag Nicoline, men hon var inte såå lätt att få upp den tiden så här på påsklovet... Kl 7.30 skulle hon vara hos tandläkaren för att dra ut en tand!! Den här gången så ville hon ha lugnande innan, så när det började verka så hade vi väldigt roligt kan jag säga, ha,ha, ;D När det gått ett bra tag så säger hon till mig: Men mamma du har 3 ögon, nää, nu har du 4, vi skrattade som stollar, ha,ha, ;D Mycke tok blev det!! Jag har nog aldrig haft så roligt hos tandläkaren nångång...

Sen blåste vi upp till Ljungaverk till Annika, där köpte vi ett halsband till Raven & några leksaker =)
Sen tillbaka till Fränsta & uträttade lite ärenden, sen vidare till mammis & åt lite lunch!! Mätta & glada så for vi iväg & tankade bilen, 13.22:- litern, VA??!! Snälla nån vad DYRT det är med bensin, men när man bor så här på landet så måste man ju ha bil & då måste man ju tanka också...

När vi var hemma igen så gick jag ut med Dahnino i tråkvädret, regn!! Men det var härligt ändå =)



Nu håller jag på att tvättar & städar järnet, men man måste ju ta en paus mellan varven, hi,hi, ;)



Trodde att jag skulle få bädden till Raven idag, som jag har skickat efter, men inte då, så den kommer nog på måndag!! Men Nicoline har fixat iordning ett täcke som han kan ligga på tills vidare!!

Fullt upp & det beror absolut inte på att jag gör allt i sista sekunden, absolut inte, ha,ha, ;D

Nu är det dags att fortsätta innan jag tappar stinget!!

Ha en trevlig fredagkväll =)

En dag närmare =)

Kram ♥

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0