gronstacity -

Nu har vi nyss haft...

PUBLICERAT ♥2010-04-15 @ 16:10:41
dammsugarträning, men den var lite halvläskig tyckte Raven... Det går att justera max & min på dammsugarn, så jag satte den ju såklart på min!! Jag ställde dammsugaren så den stog typ i mitten av hallen, så jag gick till den ena sidan & ropade på Raven, han var lite skrajj när han skulle förbi dammsugarn, men han kom till mig iaf, när han kom så fick han en liten korvbit, jag gör pyttesmå bitar så man kan göra några gånger =) Jag la en korvbit PÅ dammsugarn & den tog han utan problem =) Det läskiga med att springa förbi den var nog att filterutblåset blåste på honom när han skulle förbi, men det VIKTIGASTE var ju att han tordes =)
Dahnino tittade på mig ungefär som att, men SER du inte vad JAG är duktig då, hi,hi, ;D Självklart så såg jag ju vad duktig han var också, tokfrans, hi,hi, ;)

Så söta tillsammans ♥♥


Kram ♥


koMMenTarer
Postat av: Ewa Carlefred

Har dammsugit runt dem sen de var ca 4 veckor. Har försökt att alltid ha mina fötter eller händer vid dammsugar munstycket hela tiden så det inte ska vara så farligt. Har gått bra här så jag hoppas det kommer gå bra hos er också =) Har ju försökt att se till så valparna fått uppleva och klara av alla normala hemsysslor med ljud osv..

2010-04-15 @ 21:30:30
URL: http://www.oskarsgarden.se
Postat av: Gunilla

Men guuuud så söta dom är <3



Kraaaam!

2010-04-15 @ 22:30:12
URL: http://www.shakiralines.com
Postat av: Pernilla, Matte till Raven

Svar till Ewa: Han reagerar inte direkt på själva ljudet utan det var väl att det blåste på honom (filterutblåset)när han skulle gå förbi... Jag har en påslös dammsugare & det är TUR att det går att justera med max & min, på max låter det ungefär som att dammsugarn ska lyfta vilken sekund som helst, ha,ha, ;D



Jag märker ju att han inte reagerar på varken micro, diskmaskinen, när man plockar med disk & tvättmaskin =)

2010-04-16 @ 06:45:52
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0