gronstacity -

En TRÖTT Raven!!

PUBLICERAT ♥2010-05-20 @ 13:10:49
Raven är såå trött idag!!
Han har sovit & sovit =)
Han somnade igår vid 21 tiden & sov till kl 6 imorse =)
Det beror nog på att det var kurs igår!!
Han var jätteduktig, lillkillen ♥
Vi körde på den vanliga banan, en bana som stog på golvet + att vi körde minisök!! Minisök då har man en låda med sand i, lägger i tex en liten läderbit alldeles vid kanten, man vill att hundarna ska "slå på" nosen direkt, istället för att slå på den när dom har kommit en bit ut!! Minisöket var han jätteduktig på, först var han ju lite brydd vad det var frågan om men när han fattade så gick det kanonbra =) Han är ju såå söt när han jobbar, det var en som sa att han såg lillgammal ut, hi,hi, ;) Det är ju sant, han ser ut som en liten gubbe, ha,ha, ;D

Han är verkligen TRÖTT, han brukar inte sova över maten men nu har han gjort det!!
Han vaknade precis när jag skrev detta, hmm...



Så, nu har han ätit =)

Jo, jag har inte berättat att ibland brukar Raven lyfta på benet när han pinkar... Han gjorde det första gången när han bara var 8 veckor!! Jag trodde inte att dom kunde det när dom var såå liten... Dahnino lyfte på benen första gången när han var 8 månader!! En gång lyfte Raven på benet precis som en stor hund, alltså han lyfte så högt att han höll på att tippa, ha,ha, han såg skojjig ut kan jag lova =D

Gnager Dahnino på en pinne, så måste Raven gnaga
på samma, hi,hi, ;)


Hammarn är fortfarande poppis =)


Även pippifågeln är poppis =)


Fullt ös i Dahninos säng, stollar, ha,ha, ;D




Gulltroll ♥


Här har Raven hittat en sten, dom tycker han är väldigt skojjiga, ibland leker han med dom som om han har fångat tex en råtta, han ser helskön ut, hi,hi, =)




Kram ♥


koMMenTarer
Postat av: Anna Lundholm

Jag har också sett Casper lyfta på benet en gång. Hm, men det var väl bara "nått som hände". Skulle kanske härma Oscar! Ha ha!

Mvh Anna

2010-05-20 @ 20:58:30
URL: http://oscarochcasper.bloggplatsen.se
Postat av: Silvana

Hej tjejen.



Vad roligt att det så bra på kursen, och att Raven klarar det galant. Vilka fina bilder du har på dina gullisar, dom är så söta. Jag har ju ingen erfarenhet av hanhundar, har alltid haft tikar. Det går så mycket bättre mellan Wilma och Mela nu, så roligt. Ha det bäst // Kram <3

2010-05-21 @ 00:00:22
URL: http://emmy-lie.bloggplatsen.se
Postat av: Ewa Carlefred

Han är så duktig Raven och vacker <3.

Får ett datum om valpträffen imorgon så hör jag av mig till alla sen :). Vi ska ställa Duvan och Dolly och Marie Louise ska ställa Jallu den 17/7 i Gävle. Är du intresserad aå hör av dig, vore roligt att se fler av dom =). Om inte annat kanske ni kan ta en utflykt ner så vi kan träffas, ska höra med Louise om hon kan komma med Vinge också. Ha en underbar helg // Ewa med flock.

2010-05-21 @ 09:46:28
URL: http://www.oskarsgarden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0