gronstacity -

Idag har...

PUBLICERAT ♥2010-05-22 @ 23:35:37
Raven bott hos oss i 6 veckor, 6 VECKOR!??! Tyckte det var typ en vecka sen som vi hämtade hem honom...

På vägen hem =) Vad liten han var, ser ju det nu när man tittar på kort...




Solstolen är fortfarande poppis att hoppa upp i, hi,hi, =)


Tittut =)


Mycke kort blir det, jag har nog knäppt runt tusen kort på 6 veckor, ha,ha, ;D
Jag brukar knäppa många på samma för jag tänker att nått måste ju bli bra =)
Men om alla blir bra så sparar jag alla, jag näns inte kasta dom, liksom, jag vet inte varför jag är så, man ska ju spara den BÄSTA & sen kasta dom andra, hmm, jag måste jobba på det =)

Nu är det natti, natti, är trött som tusan!!
Jänterna har varit på Party hos sin kusin, för hon fyller 10 år idag =)
Jag stannade kvar & umgicks med min BÄSTA vän ♥
Vi kom först & for hem sist, som vanligt kan man väl säga, hi,hi, ;)

Go'natt & suss gott ♥

koMMenTarer
Postat av: Ewa Carlefred

Ja dom växer alldeles för fort..

Må så gott // Ewa med flock

2010-05-24 @ 11:46:50
URL: http://www.oskarsgarden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0