gronstacity -

Ljuvligt väder =)

PUBLICERAT ♥2010-05-12 @ 12:59:50
Hoppas att det håller i sig!! Tänkte på att jag & Raven ska ju på kurs ikväll kl 18, så vi kan sitta ute & kika i väntan på våran tur & slippa sitta i bilen!! Det ska bli riktigt spännande att se hur han gör ikväll =)

Sötgubbar ♥


Dahnino har en pinne...


...men som vanligt så korpar Raven åt sig allt som Dahnino har...


Så där ja, nu har Raven pinnen...


Leta efter godis, (eller godis å godis, jag använder hans mat) är väldigt poppis & han är DUKTIG på det kan jag säga =)


Sötis ♥


Just nu sover busen men när han vaknar så ska vi gå ut igen i det ljuvliga vädret =)

Kram ♥



koMMenTarer
Postat av: Helena

Va fín han är Noomis "barnbarn" Raven...

2010-05-12 @ 20:09:08
URL: http://www.guldhyttans.webb.se
Postat av: Pernilla, Matte till Raven

Hej Helena!!

Skojigt att du har kikat in på min blogg & även att du lämnade en kommentar, tack =)

2010-05-12 @ 21:10:32
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0