gronstacity -

Tråkväder =/

PUBLICERAT ♥2010-05-10 @ 17:41:10
Idag har vi mest varit inne för det regnar tidvis & blåser så himla kallt, hu!! Så än har inte mössa, vantar & täckjacka hängts undan...

Sötgrabbarna ♥


Igår var vi iaf ute mest hela dan för det var ju ljuvligt väder, lite, lite kyligt fram till på em då blev det ju riktigt varmt =) Det var ju skönt för jag var & tittade & knäppte kort på alpackaklippning hos Lise-Lotte =)

Alpackor med ull =)


Alpacka utan ull =D Jag tycker att dom ser himla lustiga ut när dom har blivit klippta, hi,hi, =D


Annars är det väl som vanligt... Fullt fart =)

Nu, äntligen, så har Ravens säng kommit så jag ska åka & hämta den nu. Han sover ju breve mig i dubbelsängen så om han ens kommer att använda sin säng återstår ju att se... Men det är mysigt när dom ligger nära & myser ♥

Kram ♥



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0