gronstacity -

Idag ska...

PUBLICERAT ♥2008-08-12 @ 12:20:28
Jag åka till min kompis C på eftermiddan. Vi har inte träffats på 100 år....TYP!
Det ska bli jätteskoj!! Jag har länkat till hennes Blogg också =0)

Har inget vettigt att skriva om så jag slänger in lite bilder istället. (Bilderna är tagna med min nya "leksak")

"Lillgubben" ligger i gräset & ser snygg ut =0)
Snyggt om jag får säga det själv så!!
En blomma som jag fick av min Nicoline. Jag fram med kameran direkt =0)
Då säger Steffen: Men mamma du kommer ju att knäppa sönder den där kameran!! Hmm...Jag knäpper nog ganska så MYCKET eftersom en tonåring REAGERAR.....Men det är ju såå KUL!
Badning =0)
Solnedgång, mmm va fiint det är!!
Bilden är tagen från Gimbron!
Jo min BÄSTA kompis L-L har ju skaffat världens coolaste djur ju, Alpackor! Klicka på bilden ("Brunella") så kommer ni till hennes hemsida om Alpackor.

Nää nu ska jag gå ut & leka med voffsingen lite =0)

None OCH None


koMMenTarer
Postat av: Catta

Jag tycker inte du ska vilseleda människor med fina bilder på din hund. Att du inte tog fram din kamera och knäppte i dag när han hade en stooor lååång slemgrej hängandes uppe i trynet på mig?'

Ja ja, han ÄR gullig ändå även om han inte vart Tonys bästis.

2008-08-13 @ 00:06:01
URL: http://madammakadam.blogspot.com/
Postat av: Alpackeriet

Hej godingen min.Så vovven har "slajmatt" på Catta han??Haaa haaa ja han är ett dreggelmonster men ack så jävla fin.NU har jag tittat på din blogg,fin den är...och va du hade varit vitsig med att länka Brunella bilden t min hemsida då..BRA gjort.KRAM lav jooo

2008-08-14 @ 22:23:50
URL: http://www.alpackorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0