gronstacity -

Tittar bara in & säger...

PUBLICERAT ♥2008-12-04 @ 00:10:15
ALLA!!

Jag är trött som en gris. Jag har varit hos mammis idag med =0) Kom hem vid 20 tiden. Då slängde jag i en maskin tvätt, duschade, vek lite tvätt, hängde tvätt, hängde in blötkläder i torkskåpet. Strax efter 21 så gick jag kvällspromis med Lillgubben. Vi blev ute till klockan var nästan 23... Det snöade & blåste lite men såå himla skönt!! När jag kom in så kom jag ju på att dom tömmer ju soptunnan imorgonbitti så det var ju bara att klä på sig igen & dra ut den till vägen... Inte det lättaste att dra den tunnan i all denna snö kan jag säga, men det gick!! Men MYSIGT är det med all snö =0)

Puss & go'natt!!


koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0