gronstacity -

15/2-08 Jahapp då har man en, (två)...

PUBLICERAT ♥2008-02-15 @ 23:40:16
TONÅRING, (tonåringar) i huset då.... Steffen blev ju 13 år idag, & lillesyrran blev ju 19 år, 13 & 19 ÅR!!
Jag kan inte fatta!! Men HALLÅ? Vart tar tiden vägen?
Så idag har ungarna & jag gjort 2 tårtor, mums vad gott det var med tårta!
GRATTIS mina gullisar!!  image204


Nicoline har varit hos tandläkaren idag & fortsatt på en rotfyllning & det gick hur bra som helst.
Hon är kanonduktig!! *STOLT*
När hon var klar så gick vi en liten promis med voffsingen i Fränsta. Det är poppis kan jag säga, det  är ju såå mycket att lukta på där.... Skönt väder har det varit idag också! Man blir ju så glad när solen är framme!
Energi får man ju också =0) Så idag har jag städat & tvättat lite, känns helbra!!

Nu ska jag surfa runt lite sen fortsätta läsa "Mot alla odds" , har inte så många sidor kvar att läsa, kanonbra bok kan jag säga!

image205 ALLA!!




koMMenTarer
Postat av: veronica

men oj,oj,oj...är Feronicas lilla Madde 19 år =0)...då har hon ju snart kommit ikapp mig, jag är ju fortfarande 20 år jag =). Hälsa henne.

2008-02-16 @ 14:41:58
URL: http://veronica74.blogg.se
Postat av: Lizzen

Ja tiden går...Päpitt Grodan 19 och "Min" steffen 13 snälla NÅN...KRAM

2008-02-16 @ 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0