gronstacity -

4/2 2008 Dagens Namn ~*~Ansgar & Anselm~*~ GraTTis!!

PUBLICERAT ♥2008-02-04 @ 10:40:13
image175

OJ, OJ vad helgerna går fort!!
Nu är mina ljuvliga små troll friska igen, SKÖNT!!

Jag har nyss varit ute i skogen med voffsingen. Han snokade rådjursspår, vi har ju 4 stycken rådjur
som "bor" här i Grönsta =0)  Jättefina är dom tycker jag!!

Idag på schemat är det städning som gäller, ser ut som en bomb har slagit ner här, TYP!! =0/
Men jag väntar nog till lillsyrran kommer hem, så man får lite hjälp!!

Fick ett samtal igår, en som undrade om det var JAG som vunnit 10,6 miljoner på lotto? Jag hade ju inte rättat några rader, inte heller kollat e-posten..... Det var ju lite pirrigt när jag skulle kolla OM det var JAG som vunnit...
Men det var det ju INTE ='0(
Men, men kanske på onsdag..... HOPPAS!! Det är bara att drömma vidare =0)
Ibland funderar jag på HUR man skulle reagera om man vann SÅÅ mycket pengar!!??

NU: Fara ner på byn till mammsen & smöra åt sig en pizza kanske =0)
TUR att man har en mamma med en egen restaurang!!

SEN: Fara till Annikas hund & katt & köpa mat till voffsingen!

♥Tjingeling♥ så länge
image176
Jahapp NU är man UTAN piasavakvast då!! =0/  Förgrymmade vovve!!





koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Ja meeen va faaaan å....NÅN gång måste det ju slå in tycker jag.Här är det pissapa m hela familjen...snacka om att man är LESS nu på all sjuka!!KRAM på dig min GOA vän.Undra vad vi ska hitta på nu då på jubileumet??NÅTT måste vi ju göra..

2008-02-04 @ 16:50:55
Postat av: Nillah

LiZZen: Förstår verkligen att du är LESS!! NU får det väl vara NOG med sjuka!! Ni MÅSTE ju krya på er till på söndag (10/2) för då är d ju badkalas ju!! =0)
Jaa det är väl klart VI ska göra NÅTT!!, men VAD?? PUSS & KRAMS min GOASTE!!

2008-02-04 @ 17:28:32
URL: http://gronstacity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0