gronstacity -

Ny vecka...

PUBLICERAT ♥2008-02-25 @ 15:14:18
image220
Jahapp då var det måndag igen då...
På fm har jag varit på samtal på skolan. Det gick bra!! =0)

Jag har tvättat & hängt lite tvätt, pratat i telefon, läst lite & suttit vid datorn såklart!!

Men hua vad det blåser ute ser INTE trevligt ut, speciellt inte när solen försvann.... Tror inte voffsingen är såå himla pigg på att sticka ut nosen heller, gav han käk när jag kom hem från samtalet & alltid annars när han har ätit vill han ut, men inte idag. Idag har han mest legat & sovit.

Ikväll ska jag följa med min BÄSTA vän på kurs, det ska bli skoj!! Det är ju inte SÅ ofta man gör nåt, jag är ju för det mesta hemma, men jag trivs med att vara hemma, HEM LJUVA HEM!! Men ibland är det faktiskt skönt att komma hemifrån ett tag!!

Nää nu ska jag fixa lite mellis till barnen & mig!

♥Tjing♥ så länge!! image221

koMMenTarer
Postat av: Din bästa vän :OP

Japps nu är klockan 17,37 om cirkus 1 timme kommer du....Måla måla liten tavla...

2008-02-25 @ 17:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0