gronstacity -

Måndag!

PUBLICERAT ♥2008-11-03 @ 09:40:33
& lovet är slut. Det gick undan det, vill jag lova!! Nu är det till att vänta på jullovet =0) Men som dagarna bara rusar iväg nu för tiden så är vi ju snart där =0)

Igår på kursen så gick det kanonbra för Lillgubben =0) Han blir ju såå till sig när vi kommer in i rummet där specialsökbanan står, han tycker ju att det är såå himla kul så han vill ju upp på bordet direkt & börja snoka =0) Vi hade även störningar igår (dom andra i gruppen + 1 hund stog & tittade på) men Lillgubben brydde sig inte om det, han snokade på som vanligt =0) Aktivitetskursen (Agilityn) är ju slut nu så istället för den så ska vi köra lite moment som ingår i lydnadstävlingen. Så den kursen börjar på torsdagkväll. SKOJ!! med kurs tycker jag!!

I lördags så fixade jag ett par julklappar =0) Det blev fotoalmanackor med Lillgubben!! (Dom som ska få dom vet redan om det) men iallafall så blev det dom här bilderna (texten & årtalet är ju såklart inte med i almanackan, men det behövde jag väl inte säga för det begriper ni ju ändå =0) !!) Klicka på bilderna om du vill, så blir dom större.
 


Det är inte lätt att välja vilka bilder man ska ta... Jag har ju MASSOR med kort på Lillgubben, han är ju värsta fotomodellen ju =0) Jag vet inte när jag senast framkallade några kort... Lääänge sen var det iallafall men det har blivit så sedan jag började att använda digitalkamera. Förut så sparade jag alla kort på datorn, vilket jag ångrar, för jag har förlorat MASSOR med kort p.g.a att datorn har pajjat ett x antal gånger. Så en sak har jag iallafall lärt mig: ATT SPARA KORTEN PÅ CD-SKIVA!! Jag har även slutat att tänka, "ja men det kan jag göra sen"...(vilket aldrig blir av) Utan jag sparar på cd-skivan direkt när jag har laddat ur kameran.


Nä, nu har jag inte tid att sitta här inte.... Ska göra mig klar, för idag ska jag på arbetsförmedlingen & innan det så vill jag hinna med att leka & träna med Lillgubben + att gå en långpromis på byn. Har jag tur kanske jag även hinner med att mumsa i mig frukost hos mammis!!

Så puss & hej på ett tag!
Ha en BRA dag ALLA!!

koMMenTarer
Postat av: LottaS

Visst är det superkul med kurs. Vi har turen att gå på en hundskola där man förutom den kurs man går på får hoppa in på alla dom andra kurserna också. Det blir en hel del träningstillfällen kan jag lova!

2008-11-03 @ 15:35:13
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: LottaS

Nej, men nu glömde jag ju säga hur superfina korten är. Vår dator svämmar över av bilder på mina vovvar och dessutom skriver jag ut en del av dom för att göra "vanligt" fotoalbum och hänga upp på väggarna! Med andra ord dom finna överallt!

2008-11-03 @ 15:37:20
URL: http://metrobloggen.se/golden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0