gronstacity -

Onsdag!!

PUBLICERAT ♥2008-11-19 @ 09:17:49
Hejsan svejsan ALLA!!
Jag kanske har hittat en ny praktikplats nu, men bara kanske, men jag återkommer med det när jag vet hur det blir =0)

Igår skjutsade jag Nicoline & kusin J på ridskolan & när jag hämtade dom så visade dom att en kossa hade fått en kalv. Men hu vad liten & söt den var!! (Klicka på bilderna om du vill, så blir dom större)
 

Hu vad jag fryser... Jag tror att jag ska ta & krypa ner under täcket ett tag & se om jag får upp någon värme!!

Tjillevippen på en stund!!


koMMenTarer
Postat av: LottaS

Vilken liten goding. Naturens under! Mamma kossa behöver ingen som talar om hur hon ska ta hand om sin lilla kalv. Naturen är fantastisk!

2008-11-19 @ 10:39:21
URL: http://metrobloggen.se/golden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0