gronstacity -

Go'kväll!!

PUBLICERAT ♥2008-10-07 @ 21:38:38

Nu ikväll så skjutsade jag, Nicoline & Kusin J till ridskolan. Johanneh ville vara med dom medans jag for på aktivitetskurs (Agillity) med Lillgubben. Han var såå himla DUKTIG ikväll =0) Jag kan ju berätta att han har mest bara flamsat på & varit okoncentrerad dom andra gångerna... Jaa, en riktig pajas!! Men så ikväll klarade han av alla hinder jättebra, även vippbrädan gick han på själv!! Skapligt! Det var även en ny grej med den här gången, en säcktunnel, den är öppen en bit från början, sen är den platt, svårt att förklara men hoppas att ni fattar =0) Den sprang han igenom utan problem!!
Har inga bilder från ikväll så här är några bilder  från en annan gång =0)


Efter kursen så for jag ju hämtade töserna på ridskolan, men skoja vad roligt Johanneh & en kompis till henne hade haft då... Dom hade väl gått in i en kohage & Johanneh hade väl såklart sjunkit ner i leran till knäna så att hon satt fast! Tur att det var en snäll karl där på ridskolan som traskade ut i kohagen & fick loss henne. Tur att jag hade ett par säckar i bilen som hon fick sitta på!! Det var bara hem & in med tösen i duschen. Ska ta hand om stövlarna imorgon dom är ju inte allt för fina kan jag säga!!

Nä nu ska jag kolla runt på nätet innan det blir natti, natti för mig!!
Tjing!!








koMMenTarer
Postat av: Linnea

Hahah men taaack va snäll du e!!:)) Njaaaa, vill inte bli frisör, stackars kunder!

Himla sötvovve du har, när är han till slu???;)

Å jooo, Canarna är såååååå fina:D

Massa pussar på er från oss!

2008-10-07 @ 22:38:09
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Nillah

Svar till Linnéa: Stackars kunder?? Nää det tror jag inte!!

Hurru du! MIN goaste är & kommer aldrig att bli till salu serru =0) Köp en sån där fuling du =0D Massor med pussar på er mä!!

2008-10-07 @ 22:50:27
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0