gronstacity -

Jag måste få skryta igen...

PUBLICERAT ♥2008-10-20 @ 17:48:48
om min Lillgubbe   Igår på specialsöket så körde vi först på banan sen gömde vi burken med svamp i,  (i rummet där vi brukar fika). Jag tog in Dahnino & sa svamp & han började att snoka runt i rummet & hittade burken!! Han är ju bara såå himla duktig ju!! Vi har ju bara tränat svamp förra gången & igårkväll.

Idag har jag varit på utvecklingsamtal med Nicoline & allt var bara bra!! Det är såå kul när det går bra för barnen i skolan

Ikväll ska jag & lillesyrran till mammis & ha myspyskväll. Vi ska titta på film & äta chips med dipp & dricka dricka


Nu ska jag ut & leka med Lillgubben ett tag innan jag ska till mammis!

Puss & Hej på ett tag!!



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0