gronstacity -

Onsdag!!

PUBLICERAT ♥2008-10-15 @ 13:38:34
Halloj!!
Jag har nyss kommit hem. Jag har varit nere på byn & gått promis med Lillgubben. Efter det var jag till Bästaste L-L & passade hennes sötungar + lillvovven dom nyss har fått hem. Men hu va liiten hon var men såå himla söt!!

Annars är det inget speciellt idag förutom det vanliga då som tvätta & städa. Det finns aldrig något slut, men man ska väl vara glad att ha något att göra ;0P

Igårkväll så var ju jag & Lillgubben på Aktivitetskurs (Agility) & det går bara bättre & bättre för varje gång. Det känns jättekul!! Han har blivit mer koncentrerad jämfört med från början för då hade han NOLL koncentration!!
Det är så synd att ingen av oss tänkte på att filma dom första gångerna + att filma nu, för då hade man ju VERKLIGEN sett skillnad! Men, men det är lätt att vara efterklok...

Nää nu har jag inte tid att sitta här längre utan nu är det till att börja med det som måste göras!

Puss & hej på ett tag!!

koMMenTarer
Postat av: Ingrid

Hejsan!

Agility är så hemskt roligt. Jag har inte hund själv, men gillar att se på det. Du får göra en liten filmsnutt och lägga in här så vi får se din hund i aktion.

Jag var på marknad på Klinte och då var det uppvisning av agility och jag trodde att jag filmade det men hade gjort något knas med kameran, så det blev ingenting. Gissa om jag blev snopen!



Tack för din kommentar hos mig, visst är rävarna söta.



Kram Ingrid

2008-10-15 @ 14:40:46
URL: http://stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0