gronstacity -

Jag lever ;0P

PUBLICERAT ♥2009-04-29 @ 14:51:38
Men igår morse försvann internet & hemtelefon... Ringde telia & gjorde en felanmälan men än är det inte fixat...

Jag provade igår att använda mitt mobila internet på bärbara datorn men det funkade inte?? (Jag kör annars med trådlöst från den "rätta" datorn till min bärbara, för att jag tycker att det brukar kunna gå lite trögt med det mobila)

Jag skulle försöka att göra en systemåterställning men det funkade inte?? Så då installerade jag om Windows, vilket gjorde att allt, ALLT!!, försvann på datorn, e-postadresser, olika program, m.m & mina kort MEN eftersom att jag har lärt mig en läxa så hade jag ju iallafall sparat korten på skiva den här gången =0) Så nu har jag inte tid att sitta här, för jag har massor att fixa, bl.a en massa program till olika saker & betala räkningarna så man inte hamnar hos "Kron-Olle" ;0)

Ha det gott & kram på Er!!

koMMenTarer
Postat av: Gunilla Sjödin

Stackars dig....Jag vet av egen erfarenhet vilket h...ete där är när allt försvinner från datorn...vilken himla tur att du hade sparat ner korten.! :)

Kram

Gunilla

2009-04-29 @ 21:16:44
URL: http://www.shakiralines.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0