gronstacity -

Brydd...

PUBLICERAT ♥2009-08-13 @ 01:56:00
Jag blir så brydd på våran ena katt... Hon kan vara borta i flera dagar, kommer hem, oftast sent på kvällen, äter som en stolle, & sen drar hon järnet igen?? Så har hon hållt på en längre tid, månader!! Hon kom in för ett tag sen, hon åt så jag tror maten kom ut genom öronen ;0) Men jag vet inte VAD det är med henne nu, just ikväll, hon springer bara in & ut & bara jamar???... hmm... undra om man ska gå ut & kolla läget, jag kanske har fulla gårn med kattungar???

Lite senare...
Nu har jag varit ut & kollat & mycket riktigt så var det som jag trodde, men bara EN kattunge såg jag... Gammal? Hmm, jag skulle kunna tippa på ca 6-8 veckor kankse?? Men HUR får man tag på en liten kattunge som är född UTE & förmodligen ALDRIG har sett en människa... Jag som tänkte sova, men det sket sig ju... Nu måste man ju klura ut hur man ska få tag på den lille, INTE bra om det blir en massa vildkatter inte, det kan ju bli hur många som helst då ju ;0) Katter är ju nästan som kaniner, ha,ha, ;0)

Nu ska jag fundera, så bli inte brydd om jag är gråhårig nästa gång du träffar mig, he,he, ;0)

Tjillevippen!!






koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0