gronstacity -

Kvällspromis...

PUBLICERAT ♥2009-08-05 @ 00:15:52
på byn blev det ikväll + att vi tog med en massa papper till återvinningsstationen så nu är det bara resten kvar... När vi hade gått en liten sväng så träffade vi U som var ute med sin hund!! Den hunden har aldrig gillat Dahnino, men nu var det skillnad, skoj =0) Vi promenixade med vovvarna & Dahnino gick såå fint & brydde sig inte om att det gick en tjej framför!! Jag har aldrig varit ute & gått med nån annan med hund så där nångång förut, men nu när det gick så bra så var det faktiskt riktigt skojigt =0) Men det är ju klart att det beror väl kanske på vilken hund det är också!?! Som avslutning så fick dom busa järnet på hockeyplan!! Så Lillgubben sover nog som en stock i natt!! Men det gör han ju annars med =0)

Nu ska jag snoka runt lite på nätet sen måste jag sova, för imorgon ska jag, mammis, Nicoline & Johanneh fara & hälsa på min morfar som ligger på sjukhus i Sollefteå!!

Tjillevippen!!





koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0