gronstacity -

Nu har jag provknäppt...

PUBLICERAT ♥2009-08-03 @ 21:24:25
med min nya kompakta digitalkamera, igen, men nu när det var ljusare ute =0)

Hyffsade kort måste jag säga, men det är ju en fin modell också, hi,hi, ;0)


Börjar bli trött efter allt bus =0)


Helt slut...


Nu är det dags för kvällstur med Lillgubben!! Vi får se om det blir skogen eller nåt annat!! Igår var det ju meningen att vi skulle till skogen, men när vi nästan var framme där vi brukar vara, så stog det värsta största älgen, med värsta hornen inte allt för långt ifrån vägen... Jag som är livrädd för älgar sa ju direkt att, här kliver inte jag ut, tänk om den där storingen kommer & är arg som ett bi... Hemska tanke!!
Nicoline knäppte ju kort på älgen som jag tänkte ladda upp, men hon laddade aldrig ur kameran innan hon for iväg idag!! Så jag får ladda upp bilden en annan dag istället!! Hon & klassen har åkt på miniklassresa till Kälen =0) Skoj att det blev bra väder!!

Tjillevippen!!








koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0