gronstacity -

Sollefteå!!

PUBLICERAT ♥2009-08-06 @ 12:24:48
Igår var vi ju & hälsade på morfar på sjukhuset i Sollefteå!! Han mådde iallafall skapligt, han trodde att han skulle få åka hem imorgon =0)




På vägen hem så stannade vi till & gick in på 2 loppisar, mycke grejjer var det!!

Efter det så stannade vi till vid Boda rastplats, men vad flygmyror det var, fy, dom tycker jag inte om...






Sen stannade vi till vid Lidens gamla kyrka...


...men porten in till där kyrkan står var låst, så vi kunde inte gå in & titta!!


Lidens gamla kyrka!!


Klockstapeln vid Lidens gamla kyrka!! Fin!!


Sen var vi upp en sväng på Vättaberget!!








Sista stället vi stannade till på var Åsens såg, en sevärdighet!!
















Nicoline hittade en dörr på sidan av sågen som var öppen så då gick vi ju såklart in & kollade läget =0) Jag gillar gamla byggnader & sånt från "Förr i tiden"









När vi var ner till Järvsö för ca 3 år sen så var vi till ett ställe som heter Karlsgården & det var häftigt kan jag säga =0) & som tur är så har ju barnen samma intresse =0)

Nu är det dags att göra nån nytta här så...
Tjillevippen!!

koMMenTarer
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Tack så mkt. :D

2009-08-07 @ 01:04:15
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Gunilla Sjödin

Men oj...var du till Sollefteå så var du ju nästan hemma hos mig, skratt :) När du är i Sollefteå så är det ju bara 10 mil hem till mig, vilket är nästan ingenting :) :)

Va skönt att morfar i alla fall mådde skapligt!

Sköt om dig

Kram

Gunilla

2009-08-08 @ 11:06:11
URL: http://www.shakiralines.com
Postat av: Nillah

Svar till Gunilla: Jo, jag tänkte nog på dig, att det var såå nära till dig från Sollefteå =0) Vi måste ses!! Kramar

2009-08-08 @ 11:43:02
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0