gronstacity -

Halloj!!

PUBLICERAT ♥2009-02-19 @ 08:25:36
Redan torsdag???...

Just nu håller jag på att tvättar för fullt, vill ju hinna med så mycket som möjligt innan jag ska iväg & jobba. Halv 2 är det samtal på skolan. Efter det ska jag hem & fortsätta tvätta & städa. Kl 16.30 ska Steffen iväg & klippa sig =0) Han har ett hår som växer som ogräs...Hopplöst!!

Snorkallt ute, just nu är det 20 minusgrader!!

Nää, nu måste jag fortsätta grejja här innan jag fastnar här...Vilket är väldigt lätt!!

Några bilder på Lillgubben från igår =0)
Gräva är skoj =0)







Ha en bra dag!!
Kram på Er!!

koMMenTarer
Postat av: K

Haha vilken sötpropp =)

Här tvättas det också för fullt idag!!

Kram

2009-02-19 @ 08:45:33
URL: http://abessinskan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0