gronstacity -

~*~Rekord~*~

PUBLICERAT ♥2009-02-27 @ 22:45:17
Jag såg nu att jag har haft 28 besökare hittills... Det har aldrig hänt!! Det brukar vara som mest 15, 16 stycken per dag som är in på min blogg & snokar =0)  Det måste ju bara bero på min nya FINA Design ju!?! =0)

Nicoline har varit till stan med 2 kompisar idag & den ene kompisens mamma. Nicoline hade köpt massor med gulliga klistermärken, 1 liten söt magnetapa, 2 stora ballonger & lite annat smågrejs, & lite godis såklart =0)

Nu ska jag ta & krypa under täcket & titta klart på Wallander... Som jag började titta på för typ en vecka sen....

Go'natt & sov gott Alla!!
Kram på Er!!


Goaste som finns ♥

koMMenTarer
Postat av: LottaS

Man måste ju gå in här och kika på de fina bilder du ofta har på din fina vovve.

2009-02-28 @ 21:46:06
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Nillah

Svar till LottaS: Vad skoj att du gillar mina fina bilder & min fina vovve =0) Tack!! Dina vovvar är också fina!! Jag kikar in på din blogg VARJE dag för att jag gillar den & för att jag OFTA får mig ett gott skratt!!

2009-02-28 @ 22:33:12
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0