gronstacity -

Tisdagkväll!!

PUBLICERAT ♥2009-02-10 @ 21:26:34
Jag är fortfarande heltrött efter våran trevliga resa. Det tar på krafterna att vara ute på äventyr =0) Jag önskar att man kunde vara på äventyr lite oftare. Det är så mysigt att åka tåg, att bo på vandrarhem, att bara komma hemifrån ibland & få se något annat.

NU får det vara NOG med denna förbaskade kyla!! Just NU är det  23 jävla minusgrader!!

Nää nu har jag inte tid att sitta här & svamla en massa!! Jag måste göra lite nytta innan det är dags att krypa i säng!!

Puss & kram på Er!!


En himla massa fåglar!!

koMMenTarer
Postat av: Marie

23 minus???!!! Hu jeda mig - det är kallt! Här snöar det just nu men det värsta har kommit på östsidan av Skåne. Som vanligt känns det för här blir det aldrig något av med den där snön!



Jag har inte glömt dig - hör av mig alldeles inom kort!



God natt!

Marie

2009-02-10 @ 23:58:31
URL: http://hundblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0