gronstacity -

MUMS!!

PUBLICERAT ♥2009-01-06 @ 17:34:46
Vad det var gott med chinamat!! Jag & mammis åt biff med purjolök, Nicoline & Johanneh åt friterad kyckling med sötsur sås. När vi skulle fara så fick jag inte ett liv i Steffen... Blev väl sent i säng kan jag ana!! Så Steffen & hans kompis sov som små grisar när vi for =0) Men jag tog ju med mat hem åt honom, såklart!! Åt mig själv med förresten =0) Det är bara ett måste!! För det är ju så himla gott!!

Nu ska jag fara till Lillesyrran<3 för jag ska följa med henne när hon ska få sina hankatter kastrerade. Så nu måste jag dra!!

Tjing på ett tag!!
Puss & kram på Er!!


koMMenTarer
Postat av: Sofie

Ja Lina mat är verkligen skit gott!!! :) Du kunde väl ha köpt med lite åt mig oxå! Fniss*

2009-01-06 @ 22:04:47
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0