gronstacity -

Jag har världens...

PUBLICERAT ♥2009-07-27 @ 23:41:55
BÄSTA Dahnino ♥ Ikväll när vi var i skogen så kom jag på den ljusa idén att jag skulle gömma bilnyckeln & låta Dahnino leta reda på den =0)  Tänk, man skulle ju faktiskt kunna tappa den... & försöka leta reda på en bilnyckel själv i skogen skulle ju vara som att leta efter en nål i en höstack... Jag ropade på honom & han kom som ett skott & undrade vad jag ville, sötisen där =0) Jag sa bara leta nyckel & han satte igång direkt & snokade järnet!! Det tog inte lång stund så hittade han nyckeln, va!?! Första gången jag provar med att göra detta & han LYCKAS första försöket, snacka om KUNG!! Jag provade en gång till för att se om han skulle hitta den igen & det gjorde han =0) Vilken hund jag har!! Vilken LYCKA att få rå om honom!!

Han är underbar min Lillgubbe


koMMenTarer
Postat av: Anonym

OJ OJ OJ vilken vovve du har kompis...Tänk om han kan leta ALLT nu????FAN va fränt.KRAM

2009-07-29 @ 18:55:02
Postat av: Gunilla Sjödin

God morgon!!!!

Va roliogt att han hittade nycklarna...men du, glöm nu inte bort att det är din förtjänst att Dahnino är så himla duktig :) :)

Kram

Gunilla

2009-07-31 @ 06:59:23
URL: http://www.shakiralines.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0