gronstacity -

Jag känner mig...

PUBLICERAT ♥2009-07-22 @ 19:17:23
(Varning för ett tråkigt inlägg!!)

lite låg just nu!! Varför? Jo, jag har ju haft en sån himla hosta i ca 3 veckor, hostan har inte försvunnit helt, är nu inne på 5:e veckan tror jag...Det är bättre men inte bra!! Så på tisdag den 28 juli ska jag ner på sjukhuset & göra en lungröntgen kl 15!! Man ska ju inte måla faan på väggen än, men det är ju klart att jag är orolig!! Man vet ju inte vad man får för besked, KOL eller ännu värre, cancer... Det kanske inte är nåt utav det, men man funderar ju så mycket...Lite för mycket, kanske?? Det är väl den förbannade jävla rökningen, ett jävla otyg!! Att det ens är lagligt att tillverka & sälja sånt jävla otyg övergår mitt förstånd!!

Kram!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0