gronstacity -

Smultron!!

PUBLICERAT ♥2009-07-04 @ 09:43:09
På ett utav ställena i skogen där vi brukar vara med Lillgubben, så finns det massor med smultron!! Jag har aldrig sett så mycket smultron på ett & samma ställe nångång...Det enda jag sett är några få stackare efter vägkanten, men i & för sig så är väl inte det så konstigt det heller, för jag har väl aldrig varit så mycket i skogen som jag varit nu dom senaste 2 åren, ha, ha ;0P  Dom är röda men inte riktigt, riktigt mogna än, men om ett par dagar eller så, så är dom nog det!! Mumsigt med smultron, somrigt tycker jag!!



Kram!!

koMMenTarer
Postat av: Gunilla

God morgon!!

Vilken fin kamera du köpt till dottern...jag måste också köpa en ny!

Mmmm...va härligt med smultron... Tack för att du hållit tummarna...solen skiner för fullt & idag är det marknaden!

Kram

Gunilla

2009-07-04 @ 09:51:03
Postat av: -bakeba-

Åhh...MUMS!

Finns nog inget mer somrigt än smultron....som verkligen smakar smultron!

sliurp

2009-07-04 @ 11:46:55
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0