gronstacity -

Utmaning =0)

PUBLICERAT ♥2009-03-24 @ 23:04:06
Go'kväll alla!!
Jag fick ett mejl av "Hundfröken" ...
"Hej
Idag har jag lärt Gambi att dra av mig strumpan inte för att jag inte kan själv men det kommer kanske en dag då jag inte kan haha
Det var nog bara så att det var kul och hitta på något nytt.
Kvällens kursdeltagare har nu antagit utmaningen att lära sina hundar tills nästa vecka så på tisdag är det upp till bevis för dom, så nu utmanar jag er och ni har tills på söndag på er, antar ni utmaningen??
Kan berätta att det gick under en minut att få Gambi att förstå, det hela var "bara" att klicka rätt och belöna, ska erkänna att jag har dragit fram strumpan lite från tårna så att han hade lite att dra i.
Kram och lycka till haha Carita"

Självklart så antog jag ju utmaningen =0)
Jag började att träna genast då jag hade läst mejlet & det tog inte lång tid innan Lillgubben fattade vad jag ville att han skulle göra!! Jag väntade i ca 10 minuter & kollade om han hade hajjat vad han skulle göra när jag sa "strumpa av" & det gjorde han =0) Så imorgon ska jag kolla om han kommer ihåg, spännande =0) Snacka om lättlärd han är min Lillgubbe!!

Nää nu är det natti, natti för mig så sov så gott alla!! Kram på Er!!








koMMenTarer
Postat av: Gazton

Men usch! Skulle aldrig ens gå i närheten av en strumpa, snuskigt! Luktar för mycket =)

2009-03-25 @ 09:01:58
URL: http://gaztons.wordpress.com/
Postat av: Nillah

Svar till Gazton: Det var inte så farligt för strumpan var nytvättad =0)

2009-03-25 @ 09:14:25
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, vilken knipa Hundfröken sätter oss i! Haha... Gissa om jag kommer att ha en buse som springer runt och drar av strumpor till höger och vänster sen... "Man kanske får en godis VARJE gång..?" Haha, vad charmig din Lillgubbe är, har kikat på kort från Hundfröken... :)

2009-03-25 @ 09:31:58
URL: http://snomonster.blogg.se/
Postat av: Nillah

Svar till Sara: Man vet ju inte vad det kommer att bli av detta... Jaa han är ju ett litet charmtroll min Lillgubbe =0) Han är en väldigt speciell liten varelse kan jag säga... Din Pajas är en riktig söting tycker jag!!

2009-03-25 @ 09:48:36
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0