gronstacity -

Jag är SÅ MALLIG!!

PUBLICERAT ♥2009-05-10 @ 23:04:50
Söket i dag körde vi på ett jättemysigt ställe & fint väder hade vi, förutom nån minut regn men man är ju inte gjord av socker heller... ;0P Roligt hade vi som vanligt ;0P   N bjöd på go-fika, mmmmm vad gott det var!!  TACK för fikat N, glömde ju att tacka för det, för jag var väl i nån sorts trans efter Lillgubbens sök, ha,ha  =0)

Alltså nu måste jag bara få skryta om min Lillgubbe!! Alla hundar som var med betedde sig knepigt, (alla utom Dahnino då för han är ju inte som alla andra ;0P, ha,ha ) dom sprang in en liten bit i skogen men kom tillbaka ganska så påengång utan att göra det som dom skulle??? Vi har ingen aning om varför dom gjorde så för dom KAN ju!!  NU till det roliga: När jag sa åt Dahnino SÖK så drog han järnet in i skogen så han nästan snubblade på sig själv, ha,ha, & letade reda på Hundfröken, sen kom han tillbaka med sökrullen till mig & jag sa åt honom att VISA, vilket vi aldrig har gjort förut så detta var första gången & han drar järnet in i skogen så det var bara att hänga på så gott det gick =0) Han sprang iväg en bra bit för långt så att jag fick ropa på honom & säga åt honom igen att VISA & då sprang han runt på sitt härliga & flamsiga vis en sväng & sen bara rakt på där Hundfröken låg gömd!! Jag blir SÅ MALLIG när han är SÅ DUKTIG, det går inte att beskriva!!
Så i dag var Lillgubben verkligen KUNGEN av SÖK =0)


koMMenTarer
Postat av: ninna

Ja du kan vara riktigt stolt över din Lillgubbe!

2009-05-11 @ 08:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0