gronstacity -

Söket idag...

PUBLICERAT ♥2009-05-03 @ 22:12:09
gick kanonbra =0) Han är ju hur duktig som helst ju, min Lillpajjas =0) Jag är så stolt över honom!! Bra väder var det ju idag också & M hade bakat go'bröd som hon bjöd på, mums!! Även P & E bjöd på fikabröd, mmmm vad gott det var!!


Uppdaterat!!
Första gången jag skickade ut Dahnino så var det Hundfröken som var figurant & hon hade klättrat upp en bit i ett träd & Dahnino kom med full fart & han backar ju inte för något utan bara tar sats, nu råkade det ju vara ett fält träd i vägen, men han tar sats och hamnar uppe på trädet & kommer varken fram eller tillbaka, där hänger han och dinglar ett tag innan han kommer loss. Gissa om Hundfröken hade problem med att vara tyst som såg allting lite så där från ovan!?! Ha,ha, han är ju helt sanslös min lilla Tokstolle ;0) Jag fick mig ett gott skratt när Hundfröken berättade vad som hade hänt =0D



Är du känslig så sluta läs HÄR!!

När vi kom till stället där vi skulle köra söket ( vi kör det bakom ett "hus" som jägarna håller till med sina skjutna älgar & det som blir "över" kastas i en grop bakom det huset,) dom brukar fylla igen gropen med jord men nu var det ingen jord där utan bara en massa vatten & ben & det stank, verkligen stank, SATAN, kan jag säga, så jag fick ställa mig & spy som en gris, det var den frukosten det ;0P  FY!!, det var inte trevligt kan jag säga!! Så när jag gick förbi där så fick jag hålla tröjan för näsan & det gick ju det med =0)

Jaa, förutom det så var det jätteroligt som vanligt!! Åh vad jag älskar söndagar =0)


koMMenTarer
Postat av: Sara

UÄÄCK! Vilken tur att Pajas inte var i närheten där, han skulle banne mig hs börjat käka han... :O

2009-05-04 @ 20:55:41
URL: http://snomonster.blogg.se/
Postat av: Nillah

Svar till Sara Igår när Dahnino kom med sökrullen första gången & lämnade den till mig, så drog han järnet MOT snuskgropen!! Snacka om att jag hade tur att han INTE badade i den =0P Då tror jag faan att jag hade dött påriktigt ;0P

2009-05-04 @ 22:24:02
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0