gronstacity -

Nu är det dax...

PUBLICERAT ♥2009-11-10 @ 01:22:58
för grävning!! Det ska bli så himla skönt att få detta fixat nu =) Jobbigt att hela tiden komma ihåg att inte spola för mycket vatten & framför allt att inte spola ner nåt papper i toan!! Senast igår natt vid 01-tiden så stog jag på toa & moppade, hela golvet var fullt med vatten... TUR att jag inte kunde sova & klev upp, för hur mycket vatten hade det inte blivit till klockan 6 på morgonen??



Jag vet varför det blev vatten på golvet, toan läker lite,lite, det rinner alltså vatten i toan, så behållaren fylls med vatten hela tiden & det går bra, för så har det varit hela tiden, MEN, när man spolar & inte knappen ploppar tillbaka då rinner det ju vatten hela tiden plus att det fylls ju på hela tiden & DÅ blir det för mycket vatten, men grejjen var den att knappen hade ploppat upp men ändå inte, invecklat men ni fattar!?! ;)
Vi har lagat toan en gång & det höll bara ett tag så jag antar att det behövs en ny...

Utgifter, utgifter, utgifter... Men som det sägs: Efter regn kommer solsken, men när faan kommer solskenet?? Jag bara undrar, liksom!!

Nu ska jag försöka sova... Jag har iallafall stängt av vattnet som går till toaletten så jag slipper några överraskningar!!
Natti, natti, sov så gott!!
♥ Kram ♥


koMMenTarer
Postat av: Anonym

SNYGG bild haa haa värsta konstnären ju, du som sagt att du INTE kan rita

2009-11-10 @ 22:05:39
Postat av: Nillah

Svar till anonym: Tack så mycket, hi,hi, =) Dolda talanger kanske, he,he, ;)

2009-11-10 @ 23:47:41
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja finns många dolda talanger hos dig :) Du behöver bara våga att plocka fram dom och lita på dig själv darling

2009-11-11 @ 14:38:22
Postat av: Nillah

Svar till Anonym: Du är bra söt du ♥ ♥ ♥

2009-11-11 @ 15:53:57
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja ja vet hihi men det är du också <3

2009-11-12 @ 23:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0