gronstacity -

Hundkurs :)

PUBLICERAT ♥2011-07-13 @ 23:00:00
Nicoline följde med idag också :))

Först var det hundmötesträning & det gick ju kanonbra :) Raven tittar på den andra hunden som går nere på vägen & Nicoline berömmer honom :)


Sen blir det specialsök. Här talar Raven om för Nicoline vad himla roligt det är med specialsök :)
Han är som en riktig liten stolle innan man kan köra igång & jobba med honom på banan, ha,ha, :)) Skulle ni se honom, så kan jag lova att ni skulle inte kunna hålla er för skratt ;) Gladare vovve får man leta efter :) Jag måste nog filma honom nästa gång han kör på specialsökbanan :)


Här visar jag Nicoline hur man ska göra :)


Nicoline fixade detta galant trots att det var första gången :) Raven blev liiite brydd vad Nicoline gjorde där bakom, men sen jobbade han på som vanligt :)


Bilderna har jag lånat av Carita, våran Hundfröken :)

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0