gronstacity -

Jag är så dålig...

PUBLICERAT ♥2011-10-05 @ 20:48:42
på att uppdatera bloggen...
Men just nu så är det så mycket annat som tar min tid, bl.a att sticka :) Då hinns det inte med att vara nån datanörd ;) Så ingen risk att jag får sittsår iaf ;) :P Inte än på ett tag :)

Men alltså WOW vilka FINA höstdagar vi har haft, soligt & varmt :D

Har nyss börjat sticka på ett par barnvantar :) Blev klar med ett par barnsockar utan häl idag, (bilder kommer senare) Men sockar med häl tycker jag blir finare, så det får bli ett par sånna nästa gång :)

Ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag ha :D
Kram♥



koMMenTarer
Postat av: BM

TACK, för ditt fina inlägg. Jag blev alldeles tårögd av det du skrev.

Känns inte som att jag förtjänar det.



Jag tänkte försöka lära min lilla hund att hitta trattkantareller, men han åt bara upp den :)



Kram <3

2011-10-05 @ 23:23:39
URL: http://alkoholberoende.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0