gronstacity -

2007-11-29 Dagens namn ~*~SUNE~*~ GraTTis!!

PUBLICERAT ♥2007-11-29 @ 05:50:10
image44

Jaa, då är det torsdag då. I dag så SKA det bli städa av!!
Måste tvätta också!! Tvätta är ett evighetsjobb ju! Tar ALDRIG slut liksom!

Ska till Fränsta idag på banken. Måste även på
Apoteket & köpa nässpray för jag är så däppt i däsan....
Hoppas verkligen att jag får bli frisk snart, detta är det värsta jag varit med om....
Har aldrig varit så här sjuk tror jag, & inte så här lääänge.
Är inne på femte veckan nu.....
Vore väl attans om jag inte blir bra nu, efter snart 20 dagars antibiotika....
Först mot inflammation i lungsäckarna & sen lunginflammation =0/
~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
NU: kika på nätet om man kan hitta några klappar =0)

♥Tjingeling♥ så länge

image45

Har nu varit ute på en förmiddagspromenad med voffsingen.
Hämtade posten när vi gick in, & nu har min nya mobil kommit, JIPPI =0)
Så det blir Fränsta på em, för man kan inte hämta paketet förrän kl 16.00
Får börja med städningen nu så tiden går fort =0)

image47 GALNA KO-SJUKAN!!

♥Tjing♥ på ett tag!!
image46
Tjenixen!
Då har jag designat lite här då =0)
GANSKA bra om jag får säga det själv så ;0)

Hmm, men LITE krångligt var det ju allt så här
första gången, men ju mer man håller på
desto lättare lär det väl bli antar/hoppas jag!

NU: Lägga mig & läsa ut boken, har bara ca 20 sidor kvar!

" Nu ska vi SE här sa kärringen & klippte av sig ögonbrynen " =0P

♥Tjingeling♥

image51 & go'natt ALLA!!
image53


koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0