gronstacity -

2007-11-30 Dagens namn ~*~ANDERS&ANDREAS~*~GraTTis!

PUBLICERAT ♥2007-11-30 @ 08:06:16
image56
Go'morgon!!
Jaa då var det fredag då, SKÖNT!
Idag ska jag försöka städa klart här & försöka få upp några
julgardiner & pynta lite.
♥Tjingeling♥ så länge

image56

Jaha då var det mitt i natta igen då....
Här har det inte hänt mycket idag inte,inte ens det
som jag skulle göra =0(
Har varit trött HELA dan, men NU när det är sovdags DÅ är jag pigg????

image59

35 år, mytoman, oskuld
& bor fortfarande hemma.

Japp, RÄTT gissat!! SALLY SANTESSON =0)
(Och för er som inte vet så....)
Jobbar Sally som biblotekarie, hon hjälper sin pappa som är
skomakare, att gå in skor åt hans kunder.
Trots åldern så är Sally som ett litet barn fast hon lever i en vuxenvärld.
Hon är socialt handikappad. Men hon har många intressanta
funderingar & självklart är hon alltid övertygad om att hon har rätt!!

"Ännu en dag i paradiset. Man vaknar med blodsockret nere vid fotknölarna och vill
aldrig lämna sängen. Men hur skulle det se ut om jag, Sally Santesson, uteblev från vardagslunken?
Lite gråare, lite futtigare. Hur skulle världen se ut om alla mäniskor lyckades hela tiden?
Utan sådana som mig skulle världen inte gå framåt.
Jag bjuder på det här så den grå massan slipper göra mina hjältemodiga misstag.
Det gäller att fortsätta kampen mot bakåtsträvarna.
Och som vi alla vet... Det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke
".
SALLY SANTESSON

image60 image61

Finns ju hur många serier som helst ju på DVD, men jag har INTE hittat Sally!!
Hmm, undra vad det kan bero på?? Hon är ju GRYM =0)

image59

NU: Snoka runt lite på nätet & se om jag hittar en & annan julklapp.

"Den friske har MÅNGA önskningar, den sjuke bara EN"

image63image63
image65


koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Fin sida men som du sa det är bara prickar längst upp.....jag håller på ÄN med att städa på jag.Blev inte så mycket på dan...men Yvonne farmor och Elin kommer väl i möra förmiddag...och då vill jag inte att dom ska ramla och slå ihjäl sig på nå grejjer efter golvet haaa haa.KRAM

2007-11-30 @ 23:29:29
Postat av: ~*~NiLLah~*~

LiZZen: Jag sa ju att du skulle ladda ner firefox, för då SKA det synas!!
HÄR är adressen dit----->http://www.firefox2.com/se/
kramar!!

2007-11-30 @ 23:40:39
URL: http://gronstacity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0