gronstacity -

Go kväll

PUBLICERAT ♥2008-08-14 @ 23:23:01
Nu ikväll var mammas T här med deras hund Charlie, även kallad Big C!
Full fart blev det på grabbarna...




Charlie tror ju att han kan komma in genom kattluckan....
Han provar varje gång han är här... Knasiga hund!!



Steffen & hans kompis drog iväg på cykel förut idag. Dom skulle kolla in nån gammal skoter....
Dit var det 3 mil....också cyklade dom ju hem också.
SKAPLIGT!!, att orka cykla 6mil, för att vara tonåringar så, måste jag ju säga!!
Jahaa man kan ju undra var dom får den energin ifrån???

Nu ska jag svara på mejlet jag fick av min Faster. Sen är det sängen som gäller!!


koMMenTarer
Postat av: veronica.w

men Tack!!!! Hur kommer du ihåg det?

Kul att du börjat blogga igen =)

Kram

2008-08-15 @ 06:53:56
Postat av: ~*~Nillah~*~

Jahaa du...man kommer ju ihåg sånt som man VILL komma ihåg liksom =0)

Kram på dig med!!

2008-08-15 @ 07:08:01
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0