gronstacity -

Håll i hatten.....

PUBLICERAT ♥2008-08-11 @ 13:23:07
för här kommer en uppdatering av min blogg!
Hejsan föresten!!
När man inte kan använda datorn när man har lust att blogga, då blir det som det blir....
Man kommer liksom av sig, HELT!

Jaa, det har ju hänt en HEL del sen sist jag bloggade.
Bla:
* Resultatet på "Lillgubbens" höfter var B & armbågarna UA.
JIHA!! Vilken lycka att få veta att han är frisk.

* 24 maj var vi ju på utställning i Sundsvall, på Nordichallen.
Han skötte sig kanonbra =0)
Det blev en 1:a i kvalite & han kom på 3:e placering.
Han fick bra kritik också =0)


* Var ju till Ö-vik & träffade min Faster & det var jättekul!!

* Har köpt en ny "leksak" också, en Digital System Kamera en Nikon D60. Är SUPERNÖJD med den!!
Så här ser den ut----->

* 3 augusti var jag iväg med "Lillgubben" till Svenstavik på utställning.
Men HU vilket TRIST väder det var, regn, regn, regn, HELA tiden.
Det var inte uppehåll en sekund =0(
Skoja vad blöt vi var när vi skulle hem....
Jag frös HELA vägen hem, fastän jag hade värmen på!
"Lillgubben" fick bra kritik även denna gång.
Han slog till & vann junkk med CK & fick gå vidare att tävla om Bästa Hane.
Så han blev 4:e Bästa Hane!!
Uppfödaren G sa till mig att jag skulle ju vara SUPERGLAD över att han fick CK.
Men nu är det ju lite så här.... att jag är ju inte såå himla insatt i det här med utställningar, ÄN!
Så jag hade ju liksom inte det förståndet att bli så där SUPERGLAD =0/
Men jag tycker ju lite så här, att det är på skoj & bra social träning!



*Lördag & söndag har jag jobbat hos mamma för hon har haft Mongolisk BBQ Buffe'.
Det är ju hur gott som helst ju!!
För er som inte har en aning om vad det är för nåt så kommer en liten förklaring här:
Man plockar råvarorna kött, fisk, fågel & grönsaker på en tallrik & väljer en sås man vill ha, sen lämnar man den till "kocken" & får den tillagad (Wokad).

KLART!!

Träffade ju Min lilla Älskling M igår också, han är ju bara för söt, den ungen!!
Jag brukar säga till honom: Hur är det med dig då, sötis? Då svarar han: Jag är inte söt, jag är snygg!!

 


None ALLA!!


koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0