gronstacity -

Här ska rubriken stå...

PUBLICERAT ♥2008-08-21 @ 11:48:46


Igår var ju jag & "Lillgubben" på aktivitetskurs, töserna följde med dom också!
Dom hade jätteroligt när dom gick slalom, hoppade & kröp genom tunnlarna =0)
"Lillgubben" var ganska så duktig men han hade ju såå mycket hyss för sig....
Han måste ju bara lukta överallt & pinka då förstårs...
Han fixar banan rätt så bra nu men slalom är lite svårt än...

Men vilken TUR vi hade, när vi var klar & satt oss i bilen så började det att regna.
När vi kom hem så ÖSTE regnet ner.
Jag ska göra ett hopphinder ute på gårn så jag kan träna in ordet HOPP, så jag slipper
gå över hidret för att han ska hoppa över.
Men just nu är det ju inte såå trevligt väder att vara ute i...Regn!!
Så vi får träna när vädret är lite trevligare!

Min bärbara dator har inte kommit än....Pratade med Telia i förra veckan & då sa hon jag
pratade med att den skulle komma i mitten på den här veckan....Onsdag är väl mitten på veckan??
Idag är det torsdag...Gillar inte, "kanske kommer den imorgon", "nähä inte idag" , "kanske imorgon då", "nähä inte idag heller"...osv.

Nu ska jag passa på att surfa runt lite medans datorn är ledig...


OCH


Klicka på bilden & bli medlem du också!!






koMMenTarer
Postat av: Anita Hellström

Hej!Hahaha...läste vad din son sagt längre ner, ja det kan bli tok ibland...Josefin sa alltid kukhuset (sjukhuset)man håller ju på att dö av skratt och samtidigt ska man inte visa det för då blir dom förnärmad..haha

2008-08-21 @ 18:12:51
URL: http://krickelinan1971.blogg.se/
Postat av: Alpackeriet

Hej min vän.Hoppas du kryat på dig lite,själv mår jag pissAPA idag,men det är en ny dag imorgon som tur är.Vi ses,KRAM i massor

2008-08-21 @ 23:02:47
URL: http://www.alpackorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0