gronstacity -

Idag är det Söndag!

PUBLICERAT ♥2008-08-17 @ 11:18:24

Idag ska jag också jobba hos mammis för T ska vara ledig idag.
Jag börjar kl 13 idag också =0)


Kom att tänka på en rolig grej som hände för några år sen...
Steffen gick i Förskoleklassen eller i 1:an & en helg skulle han sova över hos en kompis.
När han kommer hem så frågar jag vad dom hade gjort för roligt?
Han svarar: Mamma! Jag har varit i Naggen & pippat (pimplat) jag, hur stolt som helst!
Du har ANGLAT gubben, du har ANGLAT, säger jag väldigt tydligt,
samtidigt som jag håller på att kvävas av skratt =0)
Ja men tänk vilket tok det skulle kunna bli
om han skulle berätta på skolan vad han hade gjort i Naggen.....
Det kan ju bli ganska så roligt av att barn sätter fel bokstav på fel ställe =0)

Kom på en till sak.... när Steffen frågade:
Mamma har du nå tujdummi i fittan (fickan)? =0)
Jaa det kan ju bli liite jobbigt också när dom byter ut tex K & säger T istället....
När Steffen frågade mig, mamma vad heter den där fittan (flickan) då?
Jag snabb som tusan, TJEJEN menar du, TJEJEN!!!
Och som vanligt så höll jag ju på dööö av skratt!!


Nu ska jag surfa runt lite innan jag ska ner & jobba, men
OCH

koMMenTarer
Postat av: veronica.w

hehe..ja det kan bli mkt tok...det är inte så lätt att hålla sig för skratt alla ggr =)

Ha en bra jobbardag!

Kram

2008-08-17 @ 13:17:43
URL: http://veronica74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0