gronstacity -

Tisdag

PUBLICERAT ♥2008-08-26 @ 08:24:03

Idag ska jag & lillesyrran jobba hos mammis för hon & T ska på kurs.

Igår kom ju äntligen min bärbara dator =0)
Men det första jag fick göra var ju att koppla in en "vanlig" mus!!
Det var så himla növligt att peka med fingret =0/

Igår var Nicoline såå himla duktig hos tandläkaren. Hon lagade en tand + att hon drog ut en mjölktand som var ivägen för den nya som ville komma fram.
Efter vi hade varit hos tandis så blev det lite promenad med Lillgubben i Fränsta. Nicoline & Johanneh passade ju även på att leka i lekparken =0) Vi handlade & for hem & gjorde middag, Fiskpinnar med mos & kallsås.

Nu: göra mig klar & fara ner & gå långprommis med Lillgubben innan jag börjar jobba!!

OCH ALLA!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0