gronstacity -

Jahapp, då är det...

PUBLICERAT ♥2008-12-02 @ 12:39:04
December då!! November bara försvann, liksom!! Inget julpynt har jag fått fram heller, Jo en julstjärna i köksfönstret... men den hänger ju kvar sen förra julen

Igår fick jag hämta Steffen på skolan för han hade stukat foten, så den är alldeles svullen!! Steffen & några kompisar höll på att brottas på skoj ute i snön & någon råkade ramla på hans fot så att den böjdes uppåt, AJ vad ont!!

Nu ska jag snart fara ner till mammis på kiosken & hjälpa till lite =0)

Så ha en BRA dag ALLA!!


Sånna här kort blir det på Steffen nu mer... Han vill INTE vara med på kort!! TRIST tycker ju jag då!! Jag har verkligen försökt att vara snabb att knäppa på honom men han är snabbare än mig...  =0) Jag har försökt att lura honom också men han går inte på mina trixs längre...

PS: Vad är det med blogg.se??... Detta inlägg skrev jag & publicerade på bloggen vid 13 tiden, men det har ju inte visats på bloggen???
Har provat flera gånger & det står att: "Ditt inlägg har publicerats och kommer snart att synas på din blogg". Men det syns ju inte!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0