gronstacity -

Lördag är det...

PUBLICERAT ♥2008-12-20 @ 12:31:45
idag & jag ska ner till mammis & hjälpa till =0) Men jag börjar inte förrän kl 14!! Jag har iallafall hunnit med att tvätta ett par maskiner & dammsugit lite här på morgonkvisten. Så nu är det bara resten kvar!! Men det får jag ta imorgon innan jag ska ner till mammis, börjar kl 14 imorgon också!! Eftersom jag kommer hem strax efter 20 på kvällen så har man ju ingen större lust att dra igång att städa då direkt!!

När vi var till stan så köpte jag boken & när jag ska ha tid att börja läsa den vette tusan!! Klicka på bilden om du vill veta vad boken handlar om =0)

Ha en bra dag!!
Puss & kram på Er!!


Kattbäbisen har tagit sig ett dopp i poolen!! 

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0