gronstacity -

Tittar bara in & säger...

PUBLICERAT ♥2008-12-05 @ 00:33:02
ALLA!!

Jag är lika trött ikväll som igårkväll... Idag så skjutsade jag barnens pappa till doktorn. Han är "bara"  förkyld men blir såå himla dålig eftersom att han har KOL, de tre bokstäverna i KOL står för Kroniskt Obstruktiv Lungsjukdom. Men han hade ju ändå tur i oturen att det inte hade gått för långt, så han har ju olika mediciner som gör att han kan leva ett ganska så normalt liv ändå =0)  När han var inne hos doktorn så gick jag långpromis med Lillgubben, det är såå himla skönt att vara ute & gå, JAG mår BRA av det, verkligen =0)  Jag kan vara ärlig & säga att, hade jag inte haft Lillgubben så hade jag inte kommit ut & gått några promisar överhuvudtaget... Sorgligt men sant!! Jag tyckte väl att det var skönt att vara ute & gå innan Lillgubben kom in i mitt liv, men det blev bara inte av, liksom...

Jag var ner till mammis idag också =0) Hann väl inte göra så mycket mer än att trycka i mig en go'pizza med ananas & kött på & pfefferoni breve =0d    Mmmm, vad GOTT det var, man blir ju hungrig av att gå promenad ju!!
Lillesyrran var så snäll & hämtade Nicoline som var hos sin kompis J. TACK min SÖTA Lillesyster  I <3 YOU

När vi kom hem vid strax efter 20 så blev det sängen för Nicoline, HU vad trött hon var!! Vid kvart i nio så gick jag ut med Lillgubben på kvällspromisen =0) Vi gick upp mot vattenfalls kontor & där släppte jag lös honom & han kutade järnet i djupsnön, han ser för härlig ut =0D TUR att det (oftast) inte är någon trafik här på kvällskvisten så man kan ha honom lös så där.  Vi blev nog ute till klockan var strax över 22. Det är så MYSIGT med all denna snö!! HOPPAS verkligen att den får vara kvar nu så den inte försvinner!!

Nu ska jag kolla några bloggar innan jag ska krypa under täcket.

Puss & Kram!!


koMMenTarer
Postat av: Sofie

Han är SÅ FIN!!!

2008-12-05 @ 11:27:22
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja visst är det så! När man e hundlös kommer man sig fasen inte ut lika mkt. Fast man vill. När man har en hund blir det av, och man MÅR SÅ BRA av det!:)

Ja han är så fin din vovve! Riktig skönhet:)

Stor kram!

2008-12-06 @ 14:57:48
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0