gronstacity -

Vad är det med Blogg.se??

PUBLICERAT ♥2008-12-02 @ 20:35:14
Det förra inlägget skrev jag & publicerade på bloggen vid 13 tiden, men det har ju inte visats på bloggen, på hela dagen???
Har ju provat flera gånger & det står att: "Ditt inlägg har publicerats och kommer snart att synas på din blogg". Men det syns ju inte!!
NU gick det efter det att jag har provat flera gånger...

Jag har nyss kommit hem från kiosken så nu blir det kvällspromis med Lillgubben i detta snöväder =0) Läsa bloggar får jag göra när jag kommer in efter promisen =0)

Puss & kram!!

koMMenTarer
Postat av: LottaS

Det verkar kvitta var man har sin blogg. Det är inte bättre här på metrobloggen. Krånglar lite då och då.

2008-12-03 @ 08:22:53
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Sofie

Jag har väntat på uppdatering från dig men nu får jag förklaringen ;-)

2008-12-03 @ 09:44:14
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0