gronstacity -

28/1 2008 Dagens Namn ~*~Karl & Karla~*~GraTTis!!

PUBLICERAT ♥2008-01-28 @ 09:06:14
image144
Jaha då var det måndag igen då... Helgerna går alldeles för fort tycker jag!!
Är bra trött idag, kom ju inte i säng förrän kl var ÖVER 02, som vanligt!
Skulle ju beställa tid till besiktning igår kväll, men bokningen var stängd mellan 00.00 -05.00 & jag kom till sidan kl 00.02.....TYPISKT!! Så nu MÅSTE jag ju komma i håg att fixa detta idag & HUR ska d gå??
Jag som har såå bra minne =0/
NU: Blir det the & macka.
SEN: Uträtta lite ärenden.
SENARE: Långprommis eller skogen med go´vovven =0)

Några bilder på Johanneh & Nicolines söta snögubbsfamilj! =0)
image145Mamma snögubbe
image146Lillebror
image147Farfar
image148Storasyster

SÅÅ himla gulliga, men nu är det inte så mycket kvar av dom ='0(
♥Tjingeling♥ så länge!!
image149



image152

Go'kvälls eller go'natt kanske.....
Har fixat besiktning i alla fall, så imorgon kl 10.10 är det dags. Bara att hålla tummarna nu då!
Har betalat räkningar också å FY va det är TRIST!!

Idag var det mammas "lillgubbe" som fixade middagen =0) Kokt korv med bröd blev det!! MUMS!
"Lillgubbe"? Ja, ja, han fyller snart tonåring men han kommer ALLTID att vara mammas "lillgubbe"♥ ;0)
 
TONÅRING?? Men snälla nån!! VART tar tiden vägen? Tyckte nyss att jag fick Steffen. Men det är ju snart
13 ÅR sen....

I morgon är det Nicoline som ska fixa middagen, undra vad hon vill bjuda på då?
KUL när dom vill hjälpa till tycker jag =0)
Nu ska jag surfa runt lite på nätet!

"Att stanna upp ett ögonblick emellanåt kan vara den enda möjligheten att orka gå vidare"

♥Tjingeling♥
image153 OCH image155 ALLA!! 

koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Guuuuuud va söta snögubbar....ganska likt R en av dom haaaaa ha!KRAM

2008-01-28 @ 22:51:45
Postat av: Nillah

LiZZen: Jaa jättesöta!! Jag tror jag vet VILKEN av dom du syftar på!! Jag måste nog hålla med =0D
Kram på dig med!

2008-01-28 @ 23:52:18
URL: http://gronstacity.blogg.se
Postat av: Lizzen

Hihi....

2008-01-29 @ 10:57:07
Postat av: veronica.w.

haha...jag vet hur du känner inför det där med tonåring =0) jag har ju fått en jag me som du vet*skratt. Håller med dig...vart tar tiden vägen??
Ha det bra kram

2008-01-29 @ 13:25:12
URL: http://veronica74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0