gronstacity -

Jag vill ha sol NU!!

PUBLICERAT ♥2008-03-16 @ 19:16:42
image235image235
FY vad jag är less på detta trista väder!! Ena dan regnar det, nästa snöar det =0/ & solen lyser med sin frånvaro ;0)

På grund av det trista vädret blev det inge fiske idag heller. Man får väl hoppas att det blir mycke sol på påsklovet så man kan fiska då istället.

Nicoline, Johanneh & en kompis till Nicoline har varit på Boda Borg idag & efter det följde dom med J hem. Så dom somnar väl ovaggade ikväll. Har haft främmande ikväll också, KUL!! 

Nu: snoka runt lite på nätet efter skor & kläder till barnen =0)

image234Ha en bra kväll ALLA!!
image235image235

koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Här händer det ingenting nu för tiden TANTEN.Så GLAD och TACKSAM att du följde med till M och att vi fick fira vårt 20 jubileum på annan plats än här i skogen!KRAM

2008-04-15 @ 00:39:25
URL: http://www.123minsida.se/Hundberget
Postat av: Linnea

Men tjenare!!:)) Finns du här oxå! Kanonfin blogg du har!:) Hade jag inte skrivit Danino? fast utan h då.. Ja se till att fortsätta blogga nu så jag kan gå in på den å se vad du har för dig;)Massa kjamis på er!! //Linnea

2008-05-17 @ 21:26:24
URL: http://www.linneasekgkurva.blogg.se
Postat av: Linnea

jO! En sak till....e du aldrig ute på msn nuförtiden???

2008-05-17 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0